Sieciowy przetwornik cyfrowo-analogowy d. CS Rossini. APEX Kolor: Czarny

Sieciowy przetwornik cyfrowo-analogowy d. CS Rossini. APEX Kolor: Czarny

Najczystsza ekspresja. Najnowsza linia urządzeń d. CS Rossini dostarcza muzykę o wybitnym brzmieniu, wykorzystując w tym celu szeroką gamę cyfrowych źródeł dźwięku, a jednocześnie ustanawia nowe standardy jakości odtwarzania dźwięku cyfrowego.W konstrukcji tego zamkniętego w jednej obudowie cyfrowego odtwarzacza muzycznego, wykorzystano legendarny już przetwornik d. CS Ring. DAC, platformę przetwarzania sygnału oraz specjalnie dla tego modelu zaprojektowany wysokiej jakości streamer muzyczny. UPn. P.Rossini odtwarza muzykę poprzez szeroki wachlarz wyjść cyfrowych, takich jak. USB, AES i. S/PDIF i może również pobierać dane z serwera. NAS poprzez. Ethernet lub odtwarzać muzyczne serwisy internetowe w rodzaju. TIDAL, Spotify, czy. Deezer. Muzyka z urządzeń Apple jest przesyłana dzięki technologii. Airplay.Prostota obsługi. DAC Rossini został wyposażony w nowy, niezwykle efektywny interfejs użytkownika oraz aplikację sterującą, która pozwala użytkownikom sterować odtwarzaniem muzyki z dowolnego źródła w prosty i elegancki sposób. Mają oni również dostęp do kanałów radia internetowego i. Radio, a sterowanie źródłami cyfrowymi i. UPn. P odbywa się w jednym miejscu. Aplikację sterującą Mosaic instaluje się intuicyjnie, a dodatkowo zawiera ona asystenta konfiguracji systemu, co ułatwia przeprowadzenie ustawień.Upsampling. Użytkownik w standardzie otrzymuje upsampling. DXD, ale projekt uwzględnia również opcję upsamplingu. DSD, co w połączeniu z szerokim wyborem filtrów. DSP pozwala dopasować brzmienie do indywidualnych gustów i rodzaju słuchanej muzyki. Funkcjonalność sieciowego streamingu. DAC’a. Rossini jest niezrównana pod względem mocy obliczeniowej i redukcji zniekształceń jitter – obecnie możliwe jest odtwarzanie plików w rozdzielczości 24-bit, 384ks/s i. DSD128. Urządzenie wspiera również wszystkie główne bezstratne kodeki oraz. DSD w formacie. Do. P i natywnym.Zegar automatyczny. W projekcie. Rossini wykorzystano nieskomplikowaną, aczkolwiek niezwykle efektywną architekturę ‘zegara automatycznego’, zastosowaną wcześniej w serii. Vivaldi, która minimalizuje zakłócenia jitter i w wyraźny sposób wpływa na poprawę jakości dźwięku. W najnowszej wersji oprogramowania, Rossini udostępnia fizjologiczne filtry typu. MAP 1 i. MAP 3, identycznie jak w topowym przetworniku. Vivaldi. DAC 2.0.Realistyczna reprodukcja dźwięku ze słuchawek. Dzięki. EXPANSE wrażenia odsłuchowe na słuchawkach są wierne oryginalnemu nagraniu. Użytkownicy słuchawek mogą teraz spodziewać się wszystkich charakterystycznych cech precyzji odtwarzania d. CS, szczegółowości, przejrzystości oraz prawidłowej barwy i tonalności – ale z prezentacją sceny dźwiękowej, która znacznie ściślej łączy słuchacza z przestrzennymi intencjami oryginalnego nagrania.Konstrukcja. W konstrukcji eleganckiej obudowy. Rossini, zaprojektowanej i wykonanej zgodnie z najwyższymi standardami, wykorzystano lotnicze aluminium oraz wewnętrzne akustyczne panele wytłumiające, które redukują wibracje mechaniczne i efekty działania pól magnetycznych. Wielostopniowy system zasilania wyposażono w dwa transformatory główne, aby odizolować od siebie obwody cyfrowe, analogowe oraz obwody zegara.Możliwości upgrade’u. Tak jak w przypadku wszystkich innych produktów d. CS, oprogramowanie d. CS Rossini można łatwo aktualizować przy wykorzystaniu płyty. CD, wejścia. USB lub nowej, automatycznej funkcji aktualizacji. Dzięki temu rozwiązaniu, d. CS może wprowadzać nowe funkcje i usprawniać funkcjonalność DAC’a. Rossini podczas jego użytkowania.Cechy kluczowe:Najnowsza aktualizacja 2.1 wprowadza realistyczną reprodukcję dźwięku przez słuchawki dzięki technologii d. CS EXPANSE.Ostatnia generacja. Cyfrowej. Platformy. Obliczeniowej d. CS zapewnia obróbkę sygnału klasy state-of-the-art oraz łatwe dopasowanie sprzętu do innych urządzeń audio.Wbudowany d. CS Ring. DAC, wykorzystany wcześniej w topowym, cyfrowym systemie odtwarzania. Vivaldi.Fizjologiczne filtry. MAP1 i. MAP 3 o analogowym brzmieniu, jak w. Vivaldi. DAC 2.0Wejścia cyfrowe wspierające. UPn. P, asynchroniczne. USB i źródła. Apple. Airplay oraz cyfrowe systemy streamingu danych. AES, BNC i. S/PDIF.Wspierane serwisy internetowe: TIDAL, Spotify. Connect oraz. Deezer.Dedykowana aplikacja d. CS Mosaic na. IOS oraz. Android. Odtwarzanie zakodowanych danych. SACD z transportu d. CS, przesyłanych poprzez podwójne wejścia. AES.Projekt wielostopniowego oversamplingu. DXD z opcją upsamplingu. DSD – możliwość wyboru przez użytkownika filtrów. DSP i. DSD.System zegara automatycznego poprawia funkcjonalność i minimalizuje zniekształcenia jitter.Wielostopniowy obwód regulacji zasilania i podwójny transformator główny rozdzielają obwody analogowe, cyfrowe i obwody zegara.Możliwość aktualizacji oprogramowania zapewnia funkcjonalność urządzenia w przyszłości.Rossini. APEX 2.1 – teraz z. EXPANSEPodczas korzystania ze słuchawek z d. CS EXPANSE, stereofoniczna scena dźwiękowa wysuwa się poza głowę słuchacza. Spektakl muzyczny jest prezentowany jako konwencjonalna stereofoniczna scena dźwiękowa przed słuchaczem. EXPANSE różni się od innych rozwiązań w zakresie cross-feed, ponieważ optymalizuje barwę dźwięku, zachowuje ogólne poczucie przestrzeni i pogłosu oraz dostosowuje inne czynniki psychoakustyczne odpowiedzialne za wiarygodną reprodukcję muzyki przez słuchawki.Wielu posiadaczy. Bartóka jest słuchaczami hybrydowymi, co oznacza, że słuchają muzyki w ramach konwencjonalnego systemu z głośnikami i przez słuchawki. Wersja słuchawkowa. DAC-a. Bartók. Headphone może być w unikalny sposób zoptymalizowana jednocześnie dla obu rodzajów odsłuchu. Słuchacze. Bartóka są szczególnie wyczuleni na fundamentalnie różne doznania dostarczane przez słuchawki i kolumny głośnikowe i dlatego szczególnie cenią sobie najnowocześniejsze rozwiązanie jakim jest d. CS EXPANSE. EXPANSE stał się tak istotnym elementem wrażeń słuchacza, że wielu klientów niechętnie zdecydowało się na upgrade z. Bartóka do. Rossiniego. APEX.Słuchawkowy. Challenge. Audiofile już dawno zauważyli, że doznania psychoakustyczne dostarczane przez słuchawki zasadniczo różnią się od słuchania muzyki przez parę stereofonicznych głośników. W konwencjonalnym systemie dwukanałowym sygnał słyszymy z lewego i prawego głośnika zarówno naszym lewym, jak i prawym uchem. Słyszalne są również efekty pomieszczenia wraz z bezpośrednim dźwiękiem z głośnika. Chociaż interakcje między pomieszczeniem a głośnikami mogą być problematyczne i stanowić wyzwanie, naturalny pogłos obecny w tradycyjnych systemach audio daje nam poczucie dystansu, przestrzeni i naturalności — bardziej przypomina to, co słyszymy podczas występu na żywo.Słuchawki eliminują wpływ pomieszczenia, ponieważ przetwornik przekazuje sygnał audio bezpośrednio do uszu. Dodatkowo – lewy i prawy kanał nagrania są dostarczane do każdego ucha niezależnie i odizolowane od siebie. Ta izolacja ma jednak pewne zalety. Najlepsze słuchawki oferują wyjątkowo intymne doznania muzyczne pozbawione podkolorowań wywołanych przez pomieszczenie. Jednak nawet najlepsze słuchawki nie są w stanie zaprezentować naturalnego poczucia przestrzeni i atmosfery. Zamiast tego tworzą iluzję, że spektakl odbywa się wewnątrz głowy słuchacza.Koncepcja d. CSOd wielu lat audiofile rozumieją, że jedną z wad odsłuchu słuchawkowego jest nienaturalna prezentacja przestrzenna. Kilku producentów i badaczy zaproponowało rozwiązania tego problemu, a rezultaty różnią się znacznie pod względem zasad i skuteczności. Rozwiązania te zazwyczaj wykorzystują rodzaj “cross-feedu”, gdzie część lewego sygnału jest podawana do prawego ucha i odwrotnie. Jednak takie podejście nie uwzględnia wszystkich czynników wpływających na to, jak generujemy sygnał słuchawkowy sygnałów słuchawkowych z nagrań zorientowanych na głośniki. W związku z tym, żadna z istniejących technologii nie była warta włączenia do produktów firmy d. CS.Kiedy d. CS ustalał w jaki sposób zoptymalizować proces dostosowywania nagrań stereofonicznych do odsłuchu na słuchawkach, inżynierowie d. CS-a zbadali i w unikalny sposób zajęli się czynnikami ignorowanymi przez inne konstrukcje, takimi jak ogólna korekcja ścieżki sygnałowej, zachowanie pogłosu i aktywne dopasowanie charakterystyki cross-feed w celu uzyskania naturalnej sceny dźwiękowej. Inżynierowie d. CS-a, pod przewodnictwem. Andy’ego. Mc. Harg’a, zdecydowali się na zaprojektowanie od podstaw całkowicie nowego podejścia do tej kwestii – DCS EXPANSE – który zadebiutował w słuchawkowej wersji. Bartóka, a następnie został zastosowany w. DAC-u. Lina. Wyjątkowo, EXPANSE jest przetwarzany w całości w domenie cyfrowej, co pozwala d. CS-owi na aktualizację EXPANSE poprzez kolejne wersje oprogramowania.Dane techniczne:Typ urządzenia. Sieciowy. DAC z opcją upsamplingu.Rodzaj przetwornika. Opracowana przez d. CS topologia. Ring. DAC.Wyjścia analogowe. Napięcia wyjściowe: 2V lub 6V rms dla pełnozakresowego wejścia, ustawiane w menu.Wyjścia zbalansowane: 1 para stereo na 2x męskich złączach. XLR 3-pin (pin 2 = gorący, pin 3 = zimny). Wyjścia są elektronicznie zbalansowane i pływające. Impedancja wyjściowa wynosi 3Ω, obciążenie maksymalne 600Ω (10k-100kΩ zalecane).Wyjścia niezbalansowane: 1 para stereo na złączach 2x. RCA phono. Impedancja wyjściowa wynosi  52Ω, obciążenie maksymalne 600Ω (10k-100kΩ zalecane).Wejścia cyfrowe. Interfejs sieciowy na złączu. RJ45  – Działa jak renderer. UPn. PTM w trybie asynchronicznym, przesyłając pliki cyfrowe z serwera. NAS lub komputera osobistego, przy wykorzystaniu standardowej sieci. Ethernet, dekodując wszystkie główne formaty bezstratne, włącznie z. FLAC, WAV i. AIFF w rozdzielczości natywnej do 24 bit 384k. S/s, plus. DSD/64 i. DSD/128 w formacie. DFF/DSF. Pozostałe wspierane formaty, to. WMA, ALAC, MP3, AAC i. OGG. Niektóre formaty są ograniczone do niższych częstotliwości próbkowania. Akceptuje dane przesyłane z i. Pod’a, i. Phone’a lub i. Pad’a, przez. Apple. Air. Play, 44.1 lub 48k. S/s. Złącze sieciowe. Loop. Out na drugim połączeniu. RJ45.Interfejs. USB 2.0 na złączu typu. B, działający w trybie asynchronicznym, akceptuje sygnał do wartości 24 bit. PCM 384k. S/s plus. DSD/64 i. DSD/128 w formacie. Do. P.Interfejs. USB-on-the-go na złączu typu. A działający w trybie asynchronicznym, streaminguje pliki cyfrowe z pamięci flash, w rozdzielczości 24 bit 384k. S/s plus. DSD/64.2x. AES/EBU na żeńskich złączach. XLR 3-pin. Każde akceptuje. PCM w rozdzielczości do 24 bit 192k. S/s lub. DSD/64 w formacie. Do. P. Wykorzystane jako podwójna para. AES, akceptują PCM w rozdzielczości 384k. S/s, DSD/64 i. DSD/128 w formacie. Do. P lub d. CS-encrypted. DSD.2x. SPDIF na 1 złączu. RCA Phono i 1x złącze. BNC. Każde akceptuje sygnał PCM w rozdzielczości do24 bit 192k. S/s lub. DSD/64 w formacie. Do. P.Wyjście optyczne 1x. SPDIF na złączu. Toslink akceptuje sygnał PCM w rozdzielczości do 24 bit 96k. S/s.We/wy sygnału zegara. Wejścia zegara 2x na złączach 2x. BNC, akceptują standardowy sygnał zegara przy 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4 lub 192k. Hz. Częstotliwość danych może być taka sama jak częstotliwość zegara lub stanowić  dokładną wielokrotność częstotliwości zegara. Wrażliwe na poziomy. TTL.Wyjście zegara. Word. Clock na złączu 1x. BNC. W trybie. Master mode, ukazuje się zegar world clock kompatybilny z. TTL.Szum resztkowy. Dane 24-bit: Lepiej niż -113d. B0, 20Hz-20k. Hz nieważone. (ustawienie 6V).Przesłuch. L-RLepiej niż -115d. B0, 20Hz-20k. Hz.Filtry. Tryb. PCM: do 6 filtrów zapewniających różne odcięcia pomiędzy tłumieniem obrazu. Nyquista a przenoszeniem fazy.Tryb. DSD: 4 filtry progresywnie redukujące poziom szumu poza pasmem audio.Aktualizacja oprogramowania. Wgrywana z. CD-R poprzez cyfrowe wejścia. PCM lub. PC przez wejście. USB. Funkcja ściągania i aktualizacji oprogramowania dostępna poprzez aplikację Rossini. App.Sterowanie. Aplikacja d. CS Rossini. App dla konfiguracji urządzenia i odtwarzania muzyki.Interfejs. RS232  (sterowany przez urządzenia firm trzecich).Pilot. IR – nadajnik d. CS premium dostępny jako opcja.Zasilacz. Ustawiony fabrycznie na 100, 115/120, 220 lub 230/240V AC, 49-62Hz.Pobór mocy23 W typowo /28 W maximum.Wymiary444mm/17.5” x 435mm/17.2” x 125mm/5.0”.Dodatkowy odstęp z tyłu potrzebny do podłączenia przewodów.Waga15.6kg/34.3lbs.Kolor. Srebrny / Czarny

Cena: 159479,00 

Opis

Najczystsza ekspresja. Najnowsza linia urządzeń d. CS Rossini dostarcza muzykę o wybitnym brzmieniu, wykorzystując w tym celu szeroką gamę cyfrowych źródeł dźwięku, a jednocześnie ustanawia nowe standardy jakości odtwarzania dźwięku cyfrowego.W konstrukcji tego zamkniętego w jednej obudowie cyfrowego odtwarzacza muzycznego, wykorzystano legendarny już przetwornik d. CS Ring. DAC, platformę przetwarzania sygnału oraz specjalnie dla tego modelu zaprojektowany wysokiej jakości streamer muzyczny. UPn. P.Rossini odtwarza muzykę poprzez szeroki wachlarz wyjść cyfrowych, takich jak. USB, AES i. S/PDIF i może również pobierać dane z serwera. NAS poprzez. Ethernet lub odtwarzać muzyczne serwisy internetowe w rodzaju. TIDAL, Spotify, czy. Deezer. Muzyka z urządzeń Apple jest przesyłana dzięki technologii. Airplay.Prostota obsługi. DAC Rossini został wyposażony w nowy, niezwykle efektywny interfejs użytkownika oraz aplikację sterującą, która pozwala użytkownikom sterować odtwarzaniem muzyki z dowolnego źródła w prosty i elegancki sposób. Mają oni również dostęp do kanałów radia internetowego i. Radio, a sterowanie źródłami cyfrowymi i. UPn. P odbywa się w jednym miejscu. Aplikację sterującą Mosaic instaluje się intuicyjnie, a dodatkowo zawiera ona asystenta konfiguracji systemu, co ułatwia przeprowadzenie ustawień.Upsampling. Użytkownik w standardzie otrzymuje upsampling. DXD, ale projekt uwzględnia również opcję upsamplingu. DSD, co w połączeniu z szerokim wyborem filtrów. DSP pozwala dopasować brzmienie do indywidualnych gustów i rodzaju słuchanej muzyki. Funkcjonalność sieciowego streamingu. DAC’a. Rossini jest niezrównana pod względem mocy obliczeniowej i redukcji zniekształceń jitter – obecnie możliwe jest odtwarzanie plików w rozdzielczości 24-bit, 384ks/s i. DSD128. Urządzenie wspiera również wszystkie główne bezstratne kodeki oraz. DSD w formacie. Do. P i natywnym.Zegar automatyczny. W projekcie. Rossini wykorzystano nieskomplikowaną, aczkolwiek niezwykle efektywną architekturę ‘zegara automatycznego’, zastosowaną wcześniej w serii. Vivaldi, która minimalizuje zakłócenia jitter i w wyraźny sposób wpływa na poprawę jakości dźwięku. W najnowszej wersji oprogramowania, Rossini udostępnia fizjologiczne filtry typu. MAP 1 i. MAP 3, identycznie jak w topowym przetworniku. Vivaldi. DAC 2.0.Realistyczna reprodukcja dźwięku ze słuchawek. Dzięki. EXPANSE wrażenia odsłuchowe na słuchawkach są wierne oryginalnemu nagraniu. Użytkownicy słuchawek mogą teraz spodziewać się wszystkich charakterystycznych cech precyzji odtwarzania d. CS, szczegółowości, przejrzystości oraz prawidłowej barwy i tonalności – ale z prezentacją sceny dźwiękowej, która znacznie ściślej łączy słuchacza z przestrzennymi intencjami oryginalnego nagrania.Konstrukcja. W konstrukcji eleganckiej obudowy. Rossini, zaprojektowanej i wykonanej zgodnie z najwyższymi standardami, wykorzystano lotnicze aluminium oraz wewnętrzne akustyczne panele wytłumiające, które redukują wibracje mechaniczne i efekty działania pól magnetycznych. Wielostopniowy system zasilania wyposażono w dwa transformatory główne, aby odizolować od siebie obwody cyfrowe, analogowe oraz obwody zegara.Możliwości upgrade’u. Tak jak w przypadku wszystkich innych produktów d. CS, oprogramowanie d. CS Rossini można łatwo aktualizować przy wykorzystaniu płyty. CD, wejścia. USB lub nowej, automatycznej funkcji aktualizacji. Dzięki temu rozwiązaniu, d. CS może wprowadzać nowe funkcje i usprawniać funkcjonalność DAC’a. Rossini podczas jego użytkowania.Cechy kluczowe:Najnowsza aktualizacja 2.1 wprowadza realistyczną reprodukcję dźwięku przez słuchawki dzięki technologii d. CS EXPANSE.Ostatnia generacja. Cyfrowej. Platformy. Obliczeniowej d. CS zapewnia obróbkę sygnału klasy state-of-the-art oraz łatwe dopasowanie sprzętu do innych urządzeń audio.Wbudowany d. CS Ring. DAC, wykorzystany wcześniej w topowym, cyfrowym systemie odtwarzania. Vivaldi.Fizjologiczne filtry. MAP1 i. MAP 3 o analogowym brzmieniu, jak w. Vivaldi. DAC 2.0Wejścia cyfrowe wspierające. UPn. P, asynchroniczne. USB i źródła. Apple. Airplay oraz cyfrowe systemy streamingu danych. AES, BNC i. S/PDIF.Wspierane serwisy internetowe: TIDAL, Spotify. Connect oraz. Deezer.Dedykowana aplikacja d. CS Mosaic na. IOS oraz. Android. Odtwarzanie zakodowanych danych. SACD z transportu d. CS, przesyłanych poprzez podwójne wejścia. AES.Projekt wielostopniowego oversamplingu. DXD z opcją upsamplingu. DSD – możliwość wyboru przez użytkownika filtrów. DSP i. DSD.System zegara automatycznego poprawia funkcjonalność i minimalizuje zniekształcenia jitter.Wielostopniowy obwód regulacji zasilania i podwójny transformator główny rozdzielają obwody analogowe, cyfrowe i obwody zegara.Możliwość aktualizacji oprogramowania zapewnia funkcjonalność urządzenia w przyszłości.Rossini. APEX 2.1 – teraz z. EXPANSEPodczas korzystania ze słuchawek z d. CS EXPANSE, stereofoniczna scena dźwiękowa wysuwa się poza głowę słuchacza. Spektakl muzyczny jest prezentowany jako konwencjonalna stereofoniczna scena dźwiękowa przed słuchaczem. EXPANSE różni się od innych rozwiązań w zakresie cross-feed, ponieważ optymalizuje barwę dźwięku, zachowuje ogólne poczucie przestrzeni i pogłosu oraz dostosowuje inne czynniki psychoakustyczne odpowiedzialne za wiarygodną reprodukcję muzyki przez słuchawki.Wielu posiadaczy. Bartóka jest słuchaczami hybrydowymi, co oznacza, że słuchają muzyki w ramach konwencjonalnego systemu z głośnikami i przez słuchawki. Wersja słuchawkowa. DAC-a. Bartók. Headphone może być w unikalny sposób zoptymalizowana jednocześnie dla obu rodzajów odsłuchu. Słuchacze. Bartóka są szczególnie wyczuleni na fundamentalnie różne doznania dostarczane przez słuchawki i kolumny głośnikowe i dlatego szczególnie cenią sobie najnowocześniejsze rozwiązanie jakim jest d. CS EXPANSE. EXPANSE stał się tak istotnym elementem wrażeń słuchacza, że wielu klientów niechętnie zdecydowało się na upgrade z. Bartóka do. Rossiniego. APEX.Słuchawkowy. Challenge. Audiofile już dawno zauważyli, że doznania psychoakustyczne dostarczane przez słuchawki zasadniczo różnią się od słuchania muzyki przez parę stereofonicznych głośników. W konwencjonalnym systemie dwukanałowym sygnał słyszymy z lewego i prawego głośnika zarówno naszym lewym, jak i prawym uchem. Słyszalne są również efekty pomieszczenia wraz z bezpośrednim dźwiękiem z głośnika. Chociaż interakcje między pomieszczeniem a głośnikami mogą być problematyczne i stanowić wyzwanie, naturalny pogłos obecny w tradycyjnych systemach audio daje nam poczucie dystansu, przestrzeni i naturalności — bardziej przypomina to, co słyszymy podczas występu na żywo.Słuchawki eliminują wpływ pomieszczenia, ponieważ przetwornik przekazuje sygnał audio bezpośrednio do uszu. Dodatkowo – lewy i prawy kanał nagrania są dostarczane do każdego ucha niezależnie i odizolowane od siebie. Ta izolacja ma jednak pewne zalety. Najlepsze słuchawki oferują wyjątkowo intymne doznania muzyczne pozbawione podkolorowań wywołanych przez pomieszczenie. Jednak nawet najlepsze słuchawki nie są w stanie zaprezentować naturalnego poczucia przestrzeni i atmosfery. Zamiast tego tworzą iluzję, że spektakl odbywa się wewnątrz głowy słuchacza.Koncepcja d. CSOd wielu lat audiofile rozumieją, że jedną z wad odsłuchu słuchawkowego jest nienaturalna prezentacja przestrzenna. Kilku producentów i badaczy zaproponowało rozwiązania tego problemu, a rezultaty różnią się znacznie pod względem zasad i skuteczności. Rozwiązania te zazwyczaj wykorzystują rodzaj “cross-feedu”, gdzie część lewego sygnału jest podawana do prawego ucha i odwrotnie. Jednak takie podejście nie uwzględnia wszystkich czynników wpływających na to, jak generujemy sygnał słuchawkowy sygnałów słuchawkowych z nagrań zorientowanych na głośniki. W związku z tym, żadna z istniejących technologii nie była warta włączenia do produktów firmy d. CS.Kiedy d. CS ustalał w jaki sposób zoptymalizować proces dostosowywania nagrań stereofonicznych do odsłuchu na słuchawkach, inżynierowie d. CS-a zbadali i w unikalny sposób zajęli się czynnikami ignorowanymi przez inne konstrukcje, takimi jak ogólna korekcja ścieżki sygnałowej, zachowanie pogłosu i aktywne dopasowanie charakterystyki cross-feed w celu uzyskania naturalnej sceny dźwiękowej. Inżynierowie d. CS-a, pod przewodnictwem. Andy’ego. Mc. Harg’a, zdecydowali się na zaprojektowanie od podstaw całkowicie nowego podejścia do tej kwestii – DCS EXPANSE – który zadebiutował w słuchawkowej wersji. Bartóka, a następnie został zastosowany w. DAC-u. Lina. Wyjątkowo, EXPANSE jest przetwarzany w całości w domenie cyfrowej, co pozwala d. CS-owi na aktualizację EXPANSE poprzez kolejne wersje oprogramowania.Dane techniczne:Typ urządzenia. Sieciowy. DAC z opcją upsamplingu.Rodzaj przetwornika. Opracowana przez d. CS topologia. Ring. DAC.Wyjścia analogowe. Napięcia wyjściowe: 2V lub 6V rms dla pełnozakresowego wejścia, ustawiane w menu.Wyjścia zbalansowane: 1 para stereo na 2x męskich złączach. XLR 3-pin (pin 2 = gorący, pin 3 = zimny). Wyjścia są elektronicznie zbalansowane i pływające. Impedancja wyjściowa wynosi 3Ω, obciążenie maksymalne 600Ω (10k-100kΩ zalecane).Wyjścia niezbalansowane: 1 para stereo na złączach 2x. RCA phono. Impedancja wyjściowa wynosi  52Ω, obciążenie maksymalne 600Ω (10k-100kΩ zalecane).Wejścia cyfrowe. Interfejs sieciowy na złączu. RJ45  – Działa jak renderer. UPn. PTM w trybie asynchronicznym, przesyłając pliki cyfrowe z serwera. NAS lub komputera osobistego, przy wykorzystaniu standardowej sieci. Ethernet, dekodując wszystkie główne formaty bezstratne, włącznie z. FLAC, WAV i. AIFF w rozdzielczości natywnej do 24 bit 384k. S/s, plus. DSD/64 i. DSD/128 w formacie. DFF/DSF. Pozostałe wspierane formaty, to. WMA, ALAC, MP3, AAC i. OGG. Niektóre formaty są ograniczone do niższych częstotliwości próbkowania. Akceptuje dane przesyłane z i. Pod’a, i. Phone’a lub i. Pad’a, przez. Apple. Air. Play, 44.1 lub 48k. S/s. Złącze sieciowe. Loop. Out na drugim połączeniu. RJ45.Interfejs. USB 2.0 na złączu typu. B, działający w trybie asynchronicznym, akceptuje sygnał do wartości 24 bit. PCM 384k. S/s plus. DSD/64 i. DSD/128 w formacie. Do. P.Interfejs. USB-on-the-go na złączu typu. A działający w trybie asynchronicznym, streaminguje pliki cyfrowe z pamięci flash, w rozdzielczości 24 bit 384k. S/s plus. DSD/64.2x. AES/EBU na żeńskich złączach. XLR 3-pin. Każde akceptuje. PCM w rozdzielczości do 24 bit 192k. S/s lub. DSD/64 w formacie. Do. P. Wykorzystane jako podwójna para. AES, akceptują PCM w rozdzielczości 384k. S/s, DSD/64 i. DSD/128 w formacie. Do. P lub d. CS-encrypted. DSD.2x. SPDIF na 1 złączu. RCA Phono i 1x złącze. BNC. Każde akceptuje sygnał PCM w rozdzielczości do24 bit 192k. S/s lub. DSD/64 w formacie. Do. P.Wyjście optyczne 1x. SPDIF na złączu. Toslink akceptuje sygnał PCM w rozdzielczości do 24 bit 96k. S/s.We/wy sygnału zegara. Wejścia zegara 2x na złączach 2x. BNC, akceptują standardowy sygnał zegara przy 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4 lub 192k. Hz. Częstotliwość danych może być taka sama jak częstotliwość zegara lub stanowić  dokładną wielokrotność częstotliwości zegara. Wrażliwe na poziomy. TTL.Wyjście zegara. Word. Clock na złączu 1x. BNC. W trybie. Master mode, ukazuje się zegar world clock kompatybilny z. TTL.Szum resztkowy. Dane 24-bit: Lepiej niż -113d. B0, 20Hz-20k. Hz nieważone. (ustawienie 6V).Przesłuch. L-RLepiej niż -115d. B0, 20Hz-20k. Hz.Filtry. Tryb. PCM: do 6 filtrów zapewniających różne odcięcia pomiędzy tłumieniem obrazu. Nyquista a przenoszeniem fazy.Tryb. DSD: 4 filtry progresywnie redukujące poziom szumu poza pasmem audio.Aktualizacja oprogramowania. Wgrywana z. CD-R poprzez cyfrowe wejścia. PCM lub. PC przez wejście. USB. Funkcja ściągania i aktualizacji oprogramowania dostępna poprzez aplikację Rossini. App.Sterowanie. Aplikacja d. CS Rossini. App dla konfiguracji urządzenia i odtwarzania muzyki.Interfejs. RS232  (sterowany przez urządzenia firm trzecich).Pilot. IR – nadajnik d. CS premium dostępny jako opcja.Zasilacz. Ustawiony fabrycznie na 100, 115/120, 220 lub 230/240V AC, 49-62Hz.Pobór mocy23 W typowo /28 W maximum.Wymiary444mm/17.5” x 435mm/17.2” x 125mm/5.0”.Dodatkowy odstęp z tyłu potrzebny do podłączenia przewodów.Waga15.6kg/34.3lbs.Kolor. Srebrny / Czarny